PRODUKT WYCOFANY Z PRODUKCJI!
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU W CELU DOBORU ZAMIENNIKA.
▪
Riello P 300 P/N TL - modulowany palnik olejowy serii PRESS P P/N (mazut). Moc: 626,0/1710,0 - 3420,0 kW, zużycie paliwa: 60,0 - 300, kg/h; L=506mm. Dostępna również wersja ECO palnika - na zapytanie (cena różna od podanej).
Uniwersalność tych palników stanowi o ich wszechstronnym zastosowaniu zarówno w rozwiązaniach do celów grzewczych jak i technologicznych, gdzie rozbiór mocy jest zmienny i potrzebne jest szybkie reagowanie na zmiany. Palniki te mogą pracować z regulacją modulowaną dzięki zastosowaniu regulatora PID lub w sposób dwustopniowy progresywny. Dzięki serwomotorowi przepustnica powietrza otwierana jest automatycznie i dozuje wymaganą ilość powietrza do spalania zarówno przy mocy minimalnej jak i maksymalnej, co umożliwia osiągnięcie doskonałych parametrów spalania. Palnik wyposażony jest również w mikroregulację dzięki ruchomej głowicy. Zastosowanie elektrycznego podgrzewacza paliwa pozwoliło osiągnąć optymalną temperaturę rozpylania paliwa zarówno przy pracy na mocy minimalnej jak i przy mocy maksymalnej.
Palniki modulowane zasilane olejem opałowym ciężkim, całkowicie zautomatyzowane składające się z:
- wentylatora osiowego,
- automatu palnikowego,
- pompy paliwowej wyposażonej w:
- filtr paliwa,
- regulator ciśnienia,
- by-pass,
- przyłącze do podłączenia manometru i vacuometru,
- silnika elektrycznego wentylatora,
- silnika pompy paliwowej dla wersji P/N ECO
- przepustnicy powietrza całkowicie zamkniętej w trakcie postoju palnika,
- listwy z elektrozaworami,
- głowicy palnika składającej się z:
- końcówki głowicy wykonanej ze stali odpornej na wysokie temperatury,
- elektrod zapłonowych,
- zawirowywacza,
- czujnika płomienia,
- elektrycznego podgrzewacza paliwa,
- filtra przeciwzakłóceniowego,
- presostatu ciśnienia oleju,
- serwomotoru z krzywkami do regulacji stopnia otwarcia przepustnicy powietrza,
- okna inspekcyjnego do obserwacji płomienia,
- systemu ślizgowego do odsunięcia palnika od kotła bez konieczności demontażu.
Palnik standardowo wyposażony jest w:
- 2 giętkie przewody paliwowe,
- 2 nyple do podłączenia przewodów paliwowych,
- uszczelkę oraz śruby montażowe do przymocowania palnika do kotła,
- przedłużenie systemu ślizgowego (dla modeli P 300, 450 P/N TL),
- układ gwiazda-trójkąt - dla modeli wyposażonych w silnik z rozruchem gwiazda-trójkąt,
- instrukcję obsługi,
- katalog części zamiennych.